.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صبح امروز انجام شد؛
اعدام قاتل محمودآبادی در آمل
این قاتل در سال 90، فردی به نام عباس ـ م 45 ساله را به بهانه نشان دادن گلخانه‌ای در اطراف محمودآباد به محل مورد نظر کشانده و پس از کشتن وی با ضربات چاقو و سرقت اموال او، جسد را مخفی می‌کند.

قصاص یک قاتل محمود‌آبادی صبح امروز در زندان آمل انجام شد.

به گزارش شمال نیوز صبح امروز با حضور رئیس دادگستری، دادستان، فرماندار، رئیس اداره زندان و رئیس اداره پزشکی قانونی محمودآباد، حکم قصاص قتل مرد جوان محمودآبادی در زندان آمل اجرا شد.

دادستان عمومی و انقلاب آمل در این زمینه به فارس گفت: پرونده قاتل در دادسرای محمودآباد در جریان بود و صبح امروز با حضور مسئولان این شهرستان حکم قصاص عباس ـ الف 31 ساله به‌اجرا درآمده است.

علی طالبی با بیان اینکه قاتل در زمان ارتکاب جرم 27 سال داشته و پس از چهار سال حکم او به انجام رسیده است، اظهار کرد: این قاتل در سال 90، فردی به نام عباس ـ م 45 ساله را به بهانه نشان دادن گلخانه‌ای در اطراف محمودآباد به محل مورد نظر کشانده و پس از کشتن وی با ضربات چاقو و سرقت اموال او، جسد را مخفی می‌کند.

وی ادامه داد: با وجود درخواست‎های زیادی که از سوی خانواده قاتل برای جلب رضایت خانواده مقتول صورت گرفته بود، اما پدر مقتول راضی به این کار نشد و حکم اعدام وی امروز اجرا شد.فارس/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.156 seconds.